Plan dnia
7:00 - 8:30
Schodzenie się dzieci, zajęcia zespołowe i indywidualne, kompensacyjno-wyrównawcze, gry i zabawy dydaktyczne, ćwiczenia poranne.
8:30 - 9:00
Przygotowanie do śniadania, śniadanie.
9:00 — 11:45
Zajęcia dydaktyczno - wychowawcze
1. Ćwiczenia w mówieniu
- rozmowa w oparciu o obserwację i doświadczenia dzieci, działalność teatralna dzieci, opowiadanie obrazka;
- omawianie historyjek obrazkowych, opowiadanie dzieci, ćwiczenia pomięci, nauka krótkich tekstów;
- ćwiczenia słuchowe, analiza i synteza słuchowa i wzrokowa, poznawanie liter, czytanie dzieci;
2. Ćwiczenia w pisaniu
- ćwiczenia sprawności ręki poprzez różnorodne zabawy: sznurowanie, nawlekanie korali, wiązanie sznurowadeł, wstążek;
- rysowanie szlaczków literopodobnych, pisanie liter lub krótkich wyrazów;
3. Ćwiczenia umiejętności matematycznych
- poznawanie znaków graficznych, cyfr, znaków matematycznych;
4. Aktywność plastyczna i muzyczna
- wykonywanie prac plastycznych z uwzględnieniem różnych technik i form pracy;
- ćwiczenia i zabawy rytmiczno-muzyczne;
5. Zabawy w ogrodzie
- obserwacje przyrodnicze, praca na działce, zabawy ruchowe, działalność plastyczna w plenerze;
11:45 - 12:40
Przygotowanie do obiadu, obiad
12:40 — 14:30
Zajęcia popołudniowe
- czytanie książek, praca zespołowa i indywidualna, podsumowanie zdobytych wiadomości;
- działalność teatralna, zabawy ruchowe w ogrodzie lub w sali;
- zajęcia dodatkowe;
14:30 - 15:00
Podwieczorek
15:00 - 17:30